چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

پوشش سقف سوله

ساخت سوله

پوشش سقف سوله

۴۲۲ بازديد

پوشش سقف سوله با توجه به میزان هزینه کار و اهداف پروژه ساخت سوله مشخص می شود. می توان پوشش سقف سوله را ساندویچ پانل در نظر گرفت، می توان از ورق های گالوانیزه رنگی یا ساده استفاده کرد و همچنین می توان از ورق آلومینیوم برای سقف سوله استفاده کرد.

.

در کل پوشش سقف سوله را می توان با موارد زیر انجام نمود:

  1. ساندویچ پانل سقفی
  2. ورق گالوانیزه رنگی با عایق پشم و شیشه
  3. ورق گالوانیزه ساده با عایق پشم و شیشه
  4. ورق آلومینیوم با عایق پشم و شیشه

سقف سوله با ساندویچ پانل

از پر طرفدارترین پوشش های سقفی برای سوله استفاده از ساندویچ پنل است. برای آشنایی با ساندویچ پنل می توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید. ساندویچ پانل با دارا بودن دو ورق و یک لایه عایق بین آنها بهترین پوشش سقف سوله است.

پوشش هایی به این شکل استحکام بسیار بالایی در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی دارند و همچنین عایق مناسبی برای گرما و سرما و صدا به داخل و خارج سوله هستند.

یکی دیگر از عوامل استفاده از ساندویچ پنل برای اجرای سقف سوله ها این است که سرعت اجرای آن بالاتر از بقیه موارد است.

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و ساخت پل عابر پیاده بادیز با اجرای سقف سوله ها با ساندویچ پانل بهترین نوع پوشش سقفی را برای سوله های شما در نظر می گیرد.

 

سقف سوله با ورق های گالوانیزه و آلومینیوم

نوع دو تا چهار پوشش سقف های سوله که شامل ورق های گالوانیزه رنگی و ساده و هنچنین ورق آلومینیوم است در کنار عایق های پشم و شیشه، فوم و یا کارتن پلاس اجرا می شود که به دلیل نصب جداگانه عایق و ورق ها زمان بیشتری برای نصب این نوع پوشش نیاز است.

کارخانه ساخت اسکلت فلزی و سوله بادیز با اجرای با دقت پوشش های سقفی سوله می کوشد بهترین خدمات را در زمینه ساخت و تولید و نصب انواع پوشش سقف سوله برای مشتریان خود انجام دهد.

 

شما می توانید چهت انجام کار سوله خود با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه ساخت سوله مراجعه فرمایید

منبع:پوشش سقف سوله

همیار رایانه

وبلاگ عالی دارید.
همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات انواع وبلاگ ها ، رایانه ، موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، نصب بازی ها، دستگاه های پرینتر و فکس و سایر خدمات می باشد.
شماره تماس 9099071728
پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.