دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

شرکت سازنده پل هوایی عابر پیاده

۴۱۴ بازديد

بادیز شرکت سازنده پل هوایی عابر پیاده با ارائه خدمات ویژه در تهران به منظور ساخت، نصب، راه اندازی پل های عابر پیاده بر اساس استانداردهای ساخت پل عابر و آیین نامه طراحی پل عابر آماده همکاری با کلیه مشتریان، شرکتهای دولتی و خصوصی و شهرداری هاست.

بادیز به عنوان یکی از کارخانه های سازنده پل هوایی عابر می کوشد خدمات خود را در زمینه ساخت و راه اندازی پل عابر به بهترین شکل به مشتریان خود ارائه دهد.

بزرگترین شرکت سازنده پل هوایی عابر پیاده در تهران

باعث افتخار است که اعلام کنیم کارخانه ساخت اسکلت فلزی بادیز یکی از بزرگترین کارگاه ها و مراکز ساخت سازه های فلزی از جمله ساخت پل عابر پیاده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت پل عابر پیاده کلیک کنید.

بادیز به عنوان یک شرکت سازنده پل هوایی عابر پیاده می کوشد با رعایت استانداردهای جهانی و طراحی پل های هوایی پیاده رو بر اساس آیین نامه طراحی و ساخت پل عابر پیاده بهترین خدمات را در این زمینه در شهر بزرگ تهران ارائه دهد.

دفتر اصلی کارخانه ساخت پل عابر پیاده بادیز در تهران واقع در خیابان جردن (نلسون ماندلا) است که شما می توانید با تماس با مجموعه بادیز از مشاوره و استعلام قیمت در این خصوص و برای ساخت انواع پل هوایی استفاده کنید.

قوانین ساخت پل هوایی برای شرکتهای سازنده پل عابر

یکی از مهترین قوانین در خصوص ساخت پل هوایی رعایت آیین نامه اصلی در ساخت و اجرای پل های هوایی برای عبور عابرین است. بادیز شرکت سازنده پل هوایی عابر پیاده با رعایت تمامی موارد رزومه ای کامل را در این خصوص دارد و به مشتریان خود ارائه می دهد.

ما این آیین نامه دارای بخش های زیر است:

  • ضوابط ایمنی و ترافیکی در احداث پل
  • ضوابط معماری
  • ضوابط سازه
  • ضوابط ایمنی و نگهداری

برای دانلود راهنماي مكانيابي و طراحي پلهاي عابر پياده برون شهري و تبليغات روي آنها کلیک کنید.

برای ساخت انواع پل عابر پیاده حتما با بادیز بزرگترین و بهترین شرکت سازنده پل هوایی عابر پیاده در تهران12 تماس بگیرید.

منبع:شرکت سازنده پل هوایی عابر پیاده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.