سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

سازه های فلزی

ساخت سوله

سازه های فلزی

۴۲۰ بازديد

 سازه فلزی چیست؟مزایای استفاده از سازه فلزی

نوعی از  سازه که مواد اصلی به کار رفته در آن که نیروها را تحمل می کنند از فولاد ساخته می شود.معمولا اتصالاتی که در این سازه ها به کار می رود از نوع جوشی، پرچی و یا پیچ می باشد.

 

سازه های فلزی به دلیل کیفیت مرغوب تر و بهتر نسبت به دیگر سازه ها و سرعت بیشتر در ساخت و همچنین هزینه پایین تر و مقاومت بالاتر  و عوامل دیگر باعث شده که سازنده ها به جای اسکلت بتنی رو به اسکلت فلزی آورده و از سازه های فلزی در ساخت و ساز استفاده کنند.معمولا در ساخت و ساز در شهرها به دلیل نبودن موقعیت و مکان مناسب برای ساخت و ساز بیشتر پیمانکاران دچار مشکل شده اند که با استفاده از این سازه های فلزی  که قابلیت اجرا در محدود ترین مکان ها را دارند به پیمانکاران کمک کرده تا خیلی سریع پروژه های خود را به اتمام برسانند.در بیشتر ساخت و سازها با سازه های بتنی در بیشتر مواقع مقدار زیادی از مصالح هدر رفته و هزینه زیادی را برای پیمانکاران دارد اما استفاده از سازه های فلزی جلوی پرت مصالح را گرفته و همچنین باعث بالا رفتن کیفیت کار میشود.سازه های فلزی نسبت به سازه های بتنی مقاوم تر بوده و در مقابل حوادثی مانند زلزله,اتش سوزی,سیل و…. مقاومت بیشتری از خود نشان میدهد. در کشورهای دیگر این سازه ها بیشتر به صورت پیچ و مهره ساخته و اجرا میشوند البته به غیر از متراژ های پایین و وزن های کم که اتصالات جوشی جوابگو میباشد. رویال سازهکارخانه ساخت اسکلت فلزی در تهران می باشد و پروژه های مربوط به ساخت سازه فلزی  و ساخت اسکلت فلزی را انجام می دهد. شرکت سازنده اسکلت فلزی و ساخت سوله رویال سازه در هر دو بخش اتصالات جوشی و  پیچ و مهره ای فعالیت داشته و اماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

سخن پایانی

 در این مقاله ما تلاش کردیم تا شما را با سازه های فلزی نوع اتصلات آنها و همچنین مزایای استفاده از سازه های فلزی آشنا کنیم و برتری های سازه های فلزی را نسبت به سازه هاای بتنی برای شما بیان کنیم.همچنی تلاش کردیم تا شرکت رویال سازه کهسازنده اسکلت فلزی است را به شما معرفی کنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.