سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی سامسونگ سرویسکاران

۳۱۵ بازديد
بهترین خدمات تعمیر کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG) را از نمایندگی های مجاز سامسونگ بخواهید. بهترین تعمیر کار برای اسپیلت های حساس سامسونگ،پرسنل و تعمیرکاران فعال در نمایندگی های سامسون نمایندگی هر برندی در زمینه تعمیر تجهیزات و وسائل دیجیتالی،بهترین تعمیرکار همان برند است! بسیار مهم است که چنانچه از برند کولر گازی سامسونگ در واحد ساختمانی خود استفاده می کنید،برای تعمیر،سرویس،نصب و عیب یابی آن حتما به نمایندگی مجاز و مجهز کولر گازی سامسونگ مراجعه کنید.علاوه بر تخصص نمایندگی های مجاز سامسونگ تمامی قطعات و تجهیزات اورجینال و اصل را طبق قانون می بایست به مشتریان عرضه نمایند. نکته قابل توجه آن که خدمات تعمیر کولر گازی توسط نمایندگی های سامسونگ می بایست به صورت تضمینی به عمل برسد.بدین معنی که چنانچه تعمیر کار مستقیما از نمایندگی به محل سکونت شما اعزام شود و اقدام به تعمیر کولر گازیتان کند و پس از چند روز دوباره همان مشکل به سراغتان بیاید،نمایندگی تعمیرات اسپیلت سامسونگ موظف است تعمیرکار را مجددا به محل سکونتتان اعزام نماید. قیمت تعمیر کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG) چقدر است؟ قیمت کولر های گازی سامسونگ تماما بستگی به مشکل داکت اسپیلت دارد.تعمیر بخش ها و قطعات مختلف می تواند قیمت های مشابه یا متفاوتی داشته باشد و هزینه ای کلی برای آن در نظر گرفته نمی شود.قیمت تعمیر را تعمیرکار حاضر در محل با تشخیص و عیب یابی فاکتور می کند. سرویسکاران نماینده رسمی تعمیر و عیب یابی کولر های گازی سامسونگ (SAMSUNG) است. نمایندگی سرویسکاران با بیش از 10 سال سابقه در حوضه راه اندازی و خدمات پس از فروش کولر ها و اسپیلت های سامسونگ خدمات سرویس،نصب و تعمیر را به صورت تضمینی و در صورت عدم رضایت مشتری بازگشت وجه را عرضه می نماید. شماره تماس نمایندگی سرویسکاران جهت تعمیر کولر گازی سامسونگ (SAMSUNG) در هر ساعت از ساعات کاری (8 الی 20) و در صورت تمایل استفاده از خدمات تعمیر دستگاه SAMSUNG می توانید از هر 22 منطقه از تهران از سرویسکاران درخواست اعزام نزدیکترین تعمیرکار به محل زندگیتان کنید.
تعمیر کولر گازی سامسونگ در صورت بروز هرکدام از مشکلات زیر به انجام می رسد، لازم به ذکر است تمامی مشکلات احتمالی و حتی دور از انتظار را در ادامه آورده ایم و تعمیر مشکلات کولر گازی سامسونگ از حالات زیر خارج نیست و سعی کرده ایم تمامی موارد را پوشش دهیم.
  • در صورت مشاهده هر کدام از موارد زیر کولر گازی سامسونگ نیاز به تعمیر دارد.همچنین می توانید با تماس از کمک تعمیرکاران ما استفاده نمائید.
1.در حالت (cool mode) یا همان حالت سرمایشی کولر گازی سامسونگ به اندازه کافی و یا اصلا سرمایش کافی را ندارد!
چرا این مشکل پیش می آید؟

تعمیر کولر گازی سامسونگ

  • در مرحله اول می بایست کنترل هدایتگر را بررسی کنید.در بسیاری از موارد استفاده از کنترل کولرهای گازی توسط نصاب کولر گازی سامسونگ به درستی به مصرف کننده آموزش داده نشده است.در هر صورت با مراجعه به دفترچه راهنمای کولر گازی سامسونگ می توانید عملکرد هر کدام از دکمه ها را مشاهده کنید.با تنظیم درجه سرمای دستگاه با استفاده از دکمه "mode" به معنای "حالت و یا وضعیت" کولر گازی را در وضعیت سرمایش قرار دهید.معمولا با فشردن این دکمه بر روی صفحه کوچک نمایشگر اسپیلت سامسونگ تصویر دانه برف مشاهده می کنید که به معنای حالت سرمایشی کولر گازی می باشد.در این حالت با تنظیم درجه (فشردن دکمه های فلش بالا و پایین در وضعیت temp) می توانید درجه سرمایش دستگاه را تغییر دهید.اما اگر این کار را انجام دادید و تغییری ایجاد نشد موارد زیر را بررسی کنید.
عملکرد کنترل کولر گازی سامسونگ
  • در مرحله دوم کمپرسور کولر گازی سامسونگ را بررسی کنید.معمولا با روشن کردن کولر گازی با استفاده از کنترل هدایتگر کمپرسور نیز روشن شده و صدای کار کردن آن به طور محسوس قابل شنیدن است.چنانچه در این حالت دریافتید که کمپرسور از کار افتاده است در نظر داشته باشید که کمپرسور نیاز به تعمیر دارد.
  • در مرحله سوم باید در نظر داشته باشید که ممکن است شارژ کولر گازی سامسونگ تمام شده باشد.رایج ترین مشکلات تعمیرات کولر های گازی سامسونگ و عدم سرمایش آن مربوط به شارژ گاز آن است.گاز های مبرد کولر گازی سامسونگ نقش اصلی در فرآیند سرمایشی دستگاه را دارند.
2.از قسمت های مختلف (پنل درونی یا اوپراتور) آب به صورت قطره قطره و یا جاری به بیرون منتقل می گردد!
چرا این مشکل پیش می آید؟
  • دلیل اول می تواند کم گاز بودن اسپیلت باشد.در این صورت آب درون شلنگ های منتقل کننده برفک زده و این برفک به وسیله فن داخل اوپراتور با شدت به بیرون پرتاب شده و در مسیر ذوب شده و به صورت مایع از دستگاه بیرون خواهد زد.
  • دلیل دوم می تواند سوراخ بودن و یا نشتی دادن شلنگ منتقل کننده آب مقطر باشد.در این صورت بخشی از آب از داخل شلنگ چکه می کند.در این حالت خود شما نیز می توانید نشتی شلنگ را (در صورت جزئی بودن آن) با استفاده از چسب های مخصوص برطرف سازید اما پیشنهاد می شود برای عوض کردن آن حتما از یک تعمیرکار کولر گازی سامسونگ استفاده نمائید.
  • دلیل سوم می تواند شکستن حوضجه کولر گازی می باشد.حوضچه جایگاهی درون اوپراتور است که نقش نگهداری آب را بر عهده دارد.گاها در اثر تعویض قطعات و یا سنگین شدن آن دچار شکستگی و نشتی می شود و این آب به درون اوپراتور سرازیر شده و باعث می شود کولر گازی سامسونگ آب را به بیرون منتقل نماید.تعویض و یا تعمیر حوضچه آب هزینه چندانی ندارد اما در صورت عدم تعمیر می تواند باعث اختلال و اتصال سیم های داخلی و قطعات برقی داخل اوپراتور شود.
  • دلیل چهارم می تواند گرفتگی شلنگ درین کولر گازی سامسونگ باشد.شلنگ های درین زیر لوله های مبرد و کابل برق قرار می گیرد و نقش تخلیه آب تقطیر شده را بر عهده دارد.گاها با گرفتگی شلنگ های درین موجب پر شدن آن می شوند و این آب از قسمت های دیگر پنل به بیرون منتقل می گردد.
3.کولر گازی سامسونگ صدایی فراتر از حد نرمال تولید می کند! چرا این مشکل پیش می آید؟
  • دلیل اول عمده ترین دلیل این موضوع است.تعدادی فن داخل دستگاه های کولر گازی وجود دارد که وظیفه خنک کردن قطعات الکتریکی داخل آن را دارد.گاها با جا به جایی دستگاه و یا طی کارکرد زیاد،فن ها دچار جا به جایی و کج شدن می شوند و با برخورد با بخش های مختلف فلزی و یا پلاستیکی کولر گازی تولید صدا می کنند.سرویس فن های دستگاه بخش مهمی از فرآیند سرویس کولر گازی سامسونگ می باشد.اما در حالات دیگر مشکل عدم کارکرد فن می تواند به دلایل معیوب بودن شفت بیرونی ، معیوب بودن فن موتور،نیم سوز بودن رله برد،عدم کارکرد سنسور دما،عدم کارکرد ترموستات،سوختن خازن های فن باشد.
4.کولر گازی اصلا کار نمی کند!
چرا این مشکل پیش می آید؟
  • دلیل اول می تواند از سیم کشی داخلی واحد ساختمانی باشد.گاها قطعی برق باعث نرسیدن برق به دستگاه باشد.ابتدا از برقکشی صحیح واحد خود و به خصوص محل اتصال سه شاخه کولر گازی سامسونگ اطمینان حاصل نمائید.
  • دلیل دوم می تواند عدم کارکرد و یا اتصالی سیم های ورودی برق به درون کولر گازی سامسونگ باشد.در صورت عدم برق رسانی به قطعات مختلف کولر گازی سامسونگ به هیچ وجه کار نمی کند.

آیا با کولر گازی سامسونگ خود به مشکل خورده اید؟

کولر گازی ها در دسته لوازم ضروری منازل محسوب می شوند و نیاز به نگهداری و سرویس دارند، در صورتی هم که با خرابی مواجه شدند، نیازمند تعمیر هستند، اما چطور باید کولر گازی سامسونگ خود را تعمیر کنیم؟ آیا می توانیم به هر تعمیرکاری اعتماد کنیم و تعمیر کولر گازی خود را به وی بسپاریم؟ در صورتی که کولر گازی سامسونگ شما با خرابی مواجه شد و نیاز به تعمیر داشت، حتما سعی کنید، با نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ تماس بگیرید. مجموعه سرویسکاران که نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران را به عهده دارد، یکی از بزرگترین و بهترین نمایندگی های تعمیرات محصولات سامسونگ می باشد.

چرا باید کولر گازی سامسونگ تعمیر شود؟

تعمیر کولر گازی سامسونگ نیز مانند دیگر برندها بایستی توسط یک فرد متخصص و آموزش دیده انجام شود، تا بتواند باعث رفع مشکل و بهبود در عملکرد دستگاه شود. کولر گازی سامسونگ با ویژگی های منحصر به فردی که دارد یکی از دستگاههای معتبر کره ای می باشد که این روزها در اکثر خانه های ایرانی به چشم می خورد. کیفیت در عمل و طول عمر بالا دو مشخصه اصلی در کولرهای گازی سامسونگ می باشد که توانسته رضایت مشتریان زیادی را به همراه داشته باشد و این روزها در هر جایی از این برند نام آشنای کره ای یاد شود. حال برای اینکه بتوانید با راهکارهایی به طول عمر دستگاه و کیفیت آن بیفزایید بایستی تعمیر کولر گازی سامسونگ را در اولویت قرار دهید تا بتوانید تا سالیان سال از این دستگاه بهره مند شوید. با ما همراه باشید تا مطالب مهمی را در رابطه با تعمیر کولر گازی سامسونگ برایتان ارائه دهیم. گاهی اوقات با وجود تمام مراقبت ها و نگهداری ها باز هم یک نقص فنی کافیست تا عملکرد کولر را زیر سوال ببرد. به عنوان مثال ممکن است در یک روز گرم تابستان کولر شما دچار مشکل شود و فضا را خنک نکند. در این حالت اگر خودتان در زمینه تعمیر کولر گازی سامسونگ تبحر دارید، می توانید با بررسی عواملی مشکل را حل کنید. غالبا خنک نکردن کولر گازی به کمبود گاز شارژ کولر مربوط می شود و بایستی آن را بررسی کنید. منتها اگر در زمینه تعمیر کولر گازی سامسونگ تجربه ای ندارید، پیشنهاد می شود اینکار را به یک سرویسکار حرفه ای بسپارید.

تعمیرات و سرویس کولر گازی سامسونگ

شاید اولین سوالی که برایتان پیش آید این است که تعمیرات و سرویس کولر گازی سامسونگ شامل چه مواردی می شود؟ تعمیر کولر گازی سامسونگ شامل:
  • تعمیر برد
  • شارژ گاز
  • تعویض خازن و کمپرسور در صورت سوختگی
  • تعویض لوله کشی و شیلنگ کولر گازی
  • رفع مشکل موتور فن
  • رفع مشکل باد گرم کولرگازی سامسونگ
  • مشکل صدای زیاد کولرگازی سامسونگ
  • مشکل اتصالی برق کولرگازی سامسونگ
  • کاهش کیفیت دستگاه
  • آب ریزی داشتن کولر گازی سامسونگ
  • نمایش کد خطا بر روی دستگاه
  • یخ زدن دستگاه در زمستان
  • و غیره
در صورت بروز هر مشکلی از موارد بالا باید برای تعمیر کولر گازی سامسونگ خود از یک نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی اسپیلت سامسونگ درخواست اعزام سرویسکار به محل زندگی خود در تهران کنید.

چه زمانی برای سرویس کولر گازی سامسونگ مناسب است؟

اگر شما در منزل خود دارای کولر گازی سامسونگ هستید، توصیه می شود تا هر 8 تا 10 ماه یکبار سرویس دوره ای کولر گازی سامسونگ خود را انجام دهید. اگر کولر گازی سامسونگ شما در محیط تجاری مانند مغازه و پاساژ نصب شده است، بهتر است که هر 3 تا 4 ماه یکبار کولر گازی سامسونگ شما سرویس شود. و در آخر اگر در شرکت و محل کار کولر گازی سامسونگ دارید، خوب است که هر 6 تا 8 ماه یکبار آن را سرویس کنید تا در در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید و طول عمرو راندمان دستگاه را افزایش دهید. اگر مشکلات کولر گازی سامسونگ خود را جدی نگیرید هیچ گاه در سرویس کولر گازی سامسونگ خود بی اهمیت نباشید چرا که کاری تخصصی می باشد و باید حتما از سرویسکار حرفه ای مجرب که در زمینه تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ تخصص دارد بهره گرفت.

نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ

سرویسکاران متخصص در زمینه تعمیر کولر گازی و تعمیر سایر لوازم خانگی می باشد و با رتبه خوبی که در میان دیگر رقبای خود بدست آورده است این اطمینان را به شما می دهد که به راحتی و در زمان کوتاهی با شناخت نقاط ضعف و قوت دستگاه، به مشکل رسیدگی و آنرا همانند روز اول به شما تحویل دهد. از این رو پیشنهاد می شود تعمیر کولر گازی سامسونگ را به این مجموعه بسپارید. کولر گازی یکی از پرکاربردترین دستگاهها در هر منزل و اداره‌ای می باشد که در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که در این میان کولر گازی سامسونگ نیز یکی از برندهای نام آشنای کره ای می باشد که اعتماد و اطمینان را برای شما به ارمغان آورده است. برای تعمیر کولر گازی سامسونگ نیز می توانید از سرویسکاران بهره مند شوید و کیفیت و مقرون به صرفه بودن را تجربه کنید.

سرویسکاران چه کسانی هستند؟

سرویسکاران یک مرکز تخصصی متشکل از تیمی متخصص، مجرب، متبحر و آموزش دیده هستند که سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ را در کوتاهترین زمان با مناسب ترین قیمت برایتان انجام می دهند. افرادی که در این مجموعه فعالیت می کنند با آموزش های تخصصی که در دوره های مختلف داشته اند، به یکی از متخصص ترین افراد در تعمیر و سرویس تبدیل شده اند که می توانند در کمترین زمان ممکن مشکل را بررسی و آن را برطرف کنند. در سرویسکاران:
  • سرویسکاران متخصص و فنی این نمایندگی دارای گواهینامه معتبر جهت ارائه خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر کولر گازی سامسونگ می باشند.
  • اگر به اپلیکیشن سرویسکاران دسترسی ندارید امکان ثبت درخواست شما از طریق فرم آنلاین موجود در وب سایت سرویسکاران، همچنین از طریق ارسال ایمیل و همچنین تماس تلفنی امکان پذیر خواهد بود.
  • رضایت مشتری هدف اصلی سرویسکاران است.
  • سرویسکاران یکی از حرفه ای ترین نمایندگی های مجاز تعمیر کولر گازی در تهران می باشد که در سراسر تهران خدمات رسانی می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.