سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

ون را از کجا اجاره می کنید؟!

۳۶۷ بازديد

ون های اجاره ای کاربری هایی دارند که شاید کمتر از آنها مطلع باشید!مثلا آیا می دانید که :

  1. از ون های اجاره ای می توانید برای سفر های شخصی استفاده کنید؟و آیا می دانید در اینصورت هزینه رفت و آمد سفرتان از خودرو شخصی کمتر خواهد بود؟جالب است بدانید هزینه غذای راننده و نیز هزینه اسکان راننده نیز جزئ این موارد در نظر گرفته می شود.با حسابی سر انگشتی در خواهید یافت که با استفاده از خودرو استیجاره ای،دیگر هزینه اصطحلاک خودرو به عهده شما نمی باشد.جدای این موارد خطر تصادف جاده ای ممکن است برای هر شخصی پیش بیاید!در صورت استفاده از ون با راننده و در صورت بروز هرگونه حادثه لازم به پرداخت هیچگونه خسارت ناشی از تصادف یا هر آسیب دیگری نخواهید بود.
  2. به یاد بیاورید که بهترین نوع سفر،سفر های دسته جمعی می باشد.حالا در نظر بگیرید که در مسیر سفر نیز در کنار خانواده و یا دوستان خود باشید و دیگر لازم نیست خستگی رانندگی را هم بر دوش بکشید.
  3. سفر با چند خودرو می تواند مشکلات پارک و اسکان را برایتان به وجود بیاورد؟بعلاوه در ایام عید نوروز در نظر داشته باشید با شلوغ بودن جاده ها و در صورت مسافرت با چند خودرو،امکان با تاخیر رسیدن یک یا چند خودرو موضوعیست اجتناب ناپذیر!مشکلاتی که با وجود یک خودرو دیگر وجود نخواهد داشت.
  4. با استفاده از یک خودرو می توانید با همکاران خود به همایش و یا سینما بروید و با استفاده از این مورد از پراکندگی و دیرکرد جلوگیری نمائید.
  5. برای ایاب و ذهاب میهمانان خود در مراسمات ازدواج و یا ختم از ون های اجاره ای استفاده نمائید.
  6. ترانسفر به استادیوم های شهر تهران به صورت گروهی با ون انجام می گردد.
  7. چنانچه مدیر یک مجموعه هستید می توانید از سرویس های ون برای ایاب و ذهاب کارکنانتان  استفاده نمائید.در نظر داشته باشید که سرویس های ادارجات و ارگان ها به دلیل تعدد تعداد آن ها با قیمتی بسیار نازل تر از سرویس های تکی به انجام می رسد و در اینصورت باید در نظر داشته باشید که بین شما و شرکت اجاره دهنده ون قراردادی یکساله و توافقی با مبلغی مشخص به امضا خواهد رسید.تعداد این خودروها می تواند از یک عدد شروع شده و به تعداد نامحدود ادامه پیدا کنید.در نظر داشته باشید چنانچه کارخانه یا شرکتی با کارکنان زیاد دارید،از مراکز اجاره ونی خودرو اجاره کنید که بتوانند نیاز تردد کارکنان را فراهم آورند!یک شرکت معمولی اجاره وسیله نقلیه می بایست حداقل 10 خودرو اجاره ای برای ارائه خدمات و سرویسدهی داشته باشد.
  8. چنانچه میهمانانی خارجی و گروهی به دیدارتان خواهند آمد و باید در فرودگاه از آن ها استقبال نمائید.در این صورت می توانید از خدمات TICK-UP استفاده نمائید.تیک آپ خدماتیست که طی آن راننده مسلط به زبان انگلیسی تابلو ای را در پیشخوان فرودگاه در دست می گیرد تا میهمان خارجی بتواند به واسطه آن ،راننده را پیدا کرده و به مقصد برسد.
  9. ورزش های گروهی نیاز به ترانسفر به صورت گروهی خواهند داشت.این ترانسفر ها شامل اردوهای ورزشی،مراسمات تجلیل و یا همایش ها می شود.خودرو های مورد استفاده در اینگونه موارد از دسته خودرو های لوکس می باشند.ون های بنز وی تو،ون های هیوندای h350 و ون های بی ام دبلیو از موارد مناسب برای این دسته از فعالیت ها می باشند.
  10. مراسمات دولتی مانند سران اجلاس برای ترانسفر خود می توانند از ون های لوکس استفاده نمایند.در این دسته از موارد می توان از ونهای ضد گلوله لکسوز استفاده کرد چرا که این دسته از ون ها بسیار لوکس و در عین حال مستحکم در برابر خطر می باشند.
  11. با اجاره یک ون می توانید هر مبدا و هر مقصدی بدون در نظر گرفتن کاربری آن داشته باشید!برای این کار تنها کافیست با مرکز معتبر اجاره ون تماس گرفته و درخواست ون کنید!

اجاره ون ارزان در تهران!خدمات ارزان همیشه دلیل بر بی کیفیتی نیست.چرا؟

دوستان عزیز در هر کسب و کاری،چنانچه آن کسب و کار نوپا نباشد و اعتبار خود را داشته باشد،علاوه بر سود دهی مجموعه،سعی بر این است که خدمات با کیفیت عرضه گردد که منتج به رضایت مشتریان گردد.این موضوعیست انکار ناپذیر!چرا که اعتقاد بر این است که بهترین تبلیغات برای هر کسب و کاری از ارگان های خدماتی گرفته تا بنگاه های اقتصادی و فروشندگی،تبلیغات سینه به سینه مشتریان می باشد.با ذکر مثالی موضوع را برایتان واضح تر شرح خواهیم داد.

در نظر داشته باشید برای اجرای پروژه ای ساختمانی نیاز به خرید مصالح ساختمانی دارید!چنانچه کارتان برایتان با ارزش بوده باشد سعی دارید تا بهترین مصالح را تهیه نمائید!و این امر محقق نخواهد شد جز اینکه به مصالح فروشی معتبری مراجعه نمائید.معمولا مراکز معتبر قیمت های بسیار استاندارد و گاها نازل تر از قیمت بازار خواهند داشت!پس این موضوع دلیل بر بیکیفیت مواد و مصالح قابل عرضه نمی باشد!

در حوزه اجاره ون هم در نظر داشته باشید که مرکز اجاره ون صباغیان بیش از 20 دستگاه ون آماده کرایه به متقاضیان را داشته است و به دلیل بالا بودن تعداد،قیمت هایی بسیار پایین تر از سایر همکاران خود به مشتریان ارائه می کند!

قیمت ها را مقایسه کنید!

سوالات خود را بپرسید!

سعی کنید در حین تماس تمامی سوالاتی را که مد نظرتان است را بپرسید.همچنین در صورت تمایل می توانید از اوپراتور تماس درخواست راهنمایی در موضوعات زیر کنید:

  1. چه نوع ون برای قصدی که من دارم مناسب است؟
  2. قیمت انواع ون های اجاره ای چقدر است و آیا در صورت قرارداد های بلند مدت امکان نزول قیمت وجود دارد؟
  3. آیا تخفیف شامل حال مشتریان ثابت می شود یا خیر؟
  4. جزئیات قرارداد به چه شکلیست و چگونه می توانم به بند های آن عمل کنم؟
  5. مقصد من از نظر آب و هوایی چه خصوصیتی دارد و آیا راننده ون می تواند تضمین سلامت سفر رابهمن بدهد؟
  6. آیا راننده ون به زبان انگلیسی مسلط است؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.