سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

نمایندگی مجاز نصب کولر گازی جنرال

۳۰۴ بازديد
در این مطلب قصد داریم در خصوص نصب و راه اندازی کولر های گازی جنرال صحبت کنیم. خدمات راه اندازی و نصب کولر گازی جنرال در تهران توسط مجموعه سرویسکاران به صورت ویژه با قیمت های بسیار مناسب انجام می شود. نصابان کولر گازی حرفه ای با تجربه فراوان بلخصوص برند جنرال در خدمت شما هستند تا کولر گازی شما را براحتی نصب و راه اندازی کنند. نصب صحیح کولرهای گازی می تواند عمر و ضمانت دستگاه را بالا ببرد. ما برای نصب کولرگازی جنرال به وسایل زیر نیاز داریم.

وسایل مورد نیاز جهت نصب کولر گازی جنرال

نصب کولرهای گازی شرکت جنرال دارای مراحلی است که در زیر به صورت کامل این مراحل را به شما توضیح می دهیم: مولتی متر دیجیتال میکرون سنج پمپ خلاء پیچ گوشتی تشخیص دهنده ی نشتی رگلاتور تانک نیتروژن آچار آلن تراز خم کننده ی لوله گرد بر سایر وسایل آچار کشی برای درک بهتر مراحل نصب کولر گازی های جنرال ما آن را به صورت شبیه سازی شده برای شما انجام می دهیم. برای نصب کولر گازی باید فضای خالی 12 اینچی از هر طرف کولر گازی فراهم باشد. یعنی کولر گازی باید از سمت راست و چپ حداقل فاصله ی 12 اینچی با دیوار ها داشته باشد. حداقل فضای فاصله تا سقف باید 4 فوت باشد و حداقل ارتفاع از زمین 7.5 فوت باشد. اینها توسط نصاب کولرگازی جنرال که از طرف شرکت سرویسکاران فرستاده می شود به صورت کامل چک شده و بهترین مکان برای نصب برای شما انتخاب می شود. پس از انتخاب محل نصب کولر گازی جعبه کولر گازی را باز می کنیم. کولر گازی از دو جعبه متفاوت به نام های یونیت داخلی و خارجی برخوردار است که هر کدام از این یونیت ها در جعبه های جداگانه قرار دارند. در هنگام باز کردن با نصاب چک کنید تا دستگاه ضربه و خوردگی نداشته باشد. نصاب کولرگازی باید تجربه انجام کار را داشته باشد اما باز هم باید از طریق دفترچه مراحل نصب اقدام به نصب کولر گازی شود که اینکار مجددا توسط سرویسکار مجموعه ما انجام می پذیرد. ابتدا به سراغ نصب یونیت خارجی رفته، کلیه اتصالات را بررسی کرده در صورت وجود پیش فرض اتصالات از آنها برای نصب یونیت خارجی استفاده می کنیم. پس از نصب یونیت خارجی نوبت به نصب و اتصال یونیت داخلی می شود. یونیت داخلی باید با توجه به مقادیری که در بالا گفته شد نصب شود و کلیه اتصالات مربوط به آن بررسی و مورد عنایت نصاب قرار گیرد. پس از نصب یونیت دوم کلیه اتصالات و گازکشی و لوله کشی باید توسط نصاب کولر جنرال بررسی شود. پس از بررسی تمامی جوانب اقدام به تست و روشن کردن کولر گازی جنرال می کنیم. اگر کلیه مراحل نصب به درستی انجام شده باشد کولر گازی به درستی کار کرده و سرویسکار کار را به شما تحویل می دهد.

نصب کولر گازی جنرال در چه مناطقی انجام می شود؟

در حال حاضر کلیه خدمات سرویسکاران از جمله نصب کولرهای گازی جنرال در کلیه نقاط شهر تهران به صورت ویژه و انجام در محل انجام می شود. شما برای نصب و یا جابجایی کولر گازی جنرال خود می توانید از با ما تماس بگیرید. لازم به ذکر است کلیه خدمات نصب کردن کولر گازی در شهر تهران انجام می شود و از خدمات دادن به سایر شهرها معذوریم.

نمایندگی نصب کولر گازی جنرال

سرویسکاران یکی از نمایندگان فعال نصب و خدمات پس از فروش کولرهای گازی جنرال است که شما می توانید با تماس با این مجموعه از کلیه خدمات تعمیراتی و پشتیبانی شرکت جنرال استفاده کنید. برای انجام سایر خدمات نصب کولر گازی کلیک کنید. افراد زیادی در سطح شهر و در موسسات خدمات هستند که نصب کولر گازی جنرال و یا هر برند دیگری را انجام می دهند. اما متاسفانه تعداد بسیار کمی از این افراد متخصص در زمینه ی نصب کولر گازی جنرال می باشند. خیلی در مراجعه به فرد نصاب برای نصب کولر گازی جنرال خود دقت کنید چرا که با انجام یکسری کارهای اشتباه در نصب کولر گازی ممکن است مشکلات و خساراتی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد. کارشناسان متخصص سرویسکاران در زمان حضور در محل تمامی موارد و نکات مهم راجع به نصب، نگهداری و تعمیر کولرگازی ال جی را به شما عزیزان توضیح داده .

موارد خیلی مهمی که زمان نصب کولر گازی جنرال باید رعایت کنیم

  • یکی از مهم ترین مواردی که باید در زمان نصب کولر گازی جنرال توسط نصاب رعاین شود. نصب درست سینی پنل کولر گازی می باشد. فرد متخصص باید از درست نصب شدن و محکم بودن آن مطمئن باشد. چرا که سینی پنل از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل محافظت آن از پنل داخلی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
  • توجه کنید: به هیچ عنوان محل نصب کولر گازی جوری نباشد که در نزدیکی و یا کنار کولر آبی قرار بگیرد. زیرا متفاوت بودن عملکرد آن ها به طور کل ممکن است ایجاد مشکلاتی در موتور آن ها باشد. به طور مثال: کولر گازی رطوبت هوا را دیافت می کند اما کولر آبی بر عکس آن عمل می کند.
  • یکی از موارد مهم دیگر طریقه قرار گرفتن درست لوله تخلیه آب کولر گازی می باشد. زمانی که فرد متخصص در حال نصب این لوله می باشد خود شما هم دقت داشته باشید که لوله تخلیه آب باید در سطح پایین تری از کولر گازی قرار بگیرد. حتما مراقب باشید لوله تخلیه دارای سوراخ و یا نشتی نباشد به خصوص در پنل کولر گازی.
  • موردی دیگری که راجع به تخلیه آب کولر گازی می باشد و شما عزیزان باید حواستان به آن باشد. این می باشد که اگر برای تخلیه آب کولر گازی از سطلی استفاده می کنید، مراقب باشید زمانی که سطل پر می شود آن را خالی کنید. چرا که اگر این کار را به موقع انجام ندهید احتمال آن می باشد که آب به سمت کولر گازی برگردد.
  • توجه داشته باشید لوله تخلیه آب جرم نگیرد و یا در صورت مشاهده آن را از بین ببرید. چگونه؟ هیچ وقت از وسیله ی تیز یا هر چیز دیگری که ممکن است باعث سوراخی آن شود استفاده نکنید. تنها با فشار آب و فوت داخل لوله این کار را انجام دهید.
  • مکان مورد نظری که برای نصب کولر گازی در نظر گرفته می شود بسیار حائز اهمیت می باشد. به همین علت می باشد که شما عزیزان برای نصب کولر گازی باید به فرد متخصص مراجعه کنید. زیرا مکان مناسب نصب کولر گازی روی خیلی از موارد تاثیر به سزایی دارد . اینکه منزل یا محیط کار شما چند متر است؟ از چند کولر گازی باید استفاده شود؟ و هر کولر گازی در چه نقطه ای قرار بگیرد تا بیشترین بازدهی را داشته باشد توسط فرد متخصص صورت می گیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.