چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

قیمت پل هوایی عابر

۳۸۲ بازديد

برای سازندگان و همچنین سفارش دهندگان پل هوایی عبور عابرین، همیشه قیمت پل هوایی عابر مسئله مهمی بوده است. قیمت پل هوایی عابر بر اساس معیارهای مختلفی سنجیده می شود. اما باید در نظر داشت به دلیل حفظ امنیت جان عابرین نباید به هر قیمتی ارزش و کار ساخت پل های هوایی مخصوص عابرین را پایین بیاوریم بطوریکه خدایی نکرده منجر به خسارات جبران ناپذیری شود.

معیارهای قیمت پل هوایی عابر

معیارهای مختلفی در خصوص اعلام قیمت ساخت و نصب و راه اندازی پل هوایی عابر دخیل است. یکی از مهم ترین عوامل نوسانات بازار فولاد و آهن است.

نوسانات بازار

هزینه آهن آلات و کلا متریال ساخت و راه اندازی پل هایی هوایی عابر پیاده با توجه به نوسانات بازار به صورت لحظه ای و در روز اعلام می شود و ممکن است قیمت امروز با فردا فرق بکند.

در این حالات شرکت سازنده پل عابر پیاده و همچنین کارفرما باید چکار کنند؟

با توجه به روال نامعلوم بازار ارز و طلا و افزایش قیمت لحظه ای آنها معمولا هزینه های اعلام شده در پیش فاکتورها در مدت زمان محدودی معتبر هستند.

مثلا اگر شما امروز قیمت پل هوایی عابر را از کارخانه ساخت اسکلت فلزی بادیز استعلام کنید برآورد اعلام شده تا تنها ۱۰ روز قابل استناد است.

محل نصب

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پل هوایی عابر پیاده محل نصب و راه اندازی آن است. اگر محل نصب فاصله زیادی از محل کارخانه داشته باشد یا اگر امکان استقرار جرثقیل در آن به سختی فراهم شود روی قیمت ساخته شده تاثیر می گذارد.

مثل در بزرگراه هایی که جرثقیل می بایست در لاین سبقت (اول) بزرگراه بایستد به دلیل اینکه سرعت جرثقیل برای استقرار پایین است و گاها تا ۳۰ دقیقه یک جابجایی طول می کشد اگر فضای لازم برای استقرار وجود نداشته باشد زمان بیشتری هدر می رود و این زمان بیشتر مستلزم قیمت بیشتر است.

قیمت تمام شده برای ساخت هوایی پل عابر پیاده

برای استعلام قیمت پل هوایی عابر پیاده می توانید با دفتر اصلی کارخانه ساخت پل عابر پیاده بادیز تماس بگیرید. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ساخت پل عابر پیاده کلیک کنید.

منبع: قیمت پل هوایی عابر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.