جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بهترین برند ایمپلنت

۳۸۰ بازديد
انتخاب نوع ایمپلنت یکی از بزرگترین سردرگمی های کسانی است که دندان خود را از دست داده اند و نیاز به کاشت دندانی یا ایمپلنت دارند، تنوع بسیار زیاد در نوع و برند ایمپلنت، هزینه های آنها، تفاوت های آنها همگی عواملی هستند که سردرگمی افراد را افزایش می دهند و سوالات بسیاری را در ذهن بیماران ایجاد می کنند. در مطلب امروز می خواهیم به سوالات شما در رابطه با انتخاب نوع و برند ایمپلنت پاسخ دهیم، لطفا با ما همراه باشید.بهترین برند ایمپلنت کدام است.

اصولا ایمپلنت ها دسته بندی های مختلفی دارند که در ادامه این دسته بندی ها را بیان می کنیم.

  1. دسته بندی ایمپلنت ها بر اساس کشور سازنده
  2. دسته بندی ایمپلنت ها بر اساس کاربرد و هدف
  3. دسته بندی ایمپلنت ها بر اساس انواع آن
  4. دسته بندی ایمپلنت ها بر اساس تعداد مرحله
  5. دسته بندی ایمپلنت ها بر اساس سطح و بدنه
  6. دسته بندی ایمپلنت ها بر اساس طراحی بدنه ایمپلنت
  7. دسته بندی ایمپلنت ها بر اساس سطح ایمپلنت
  8. دسته بندی ایمپلنت ها بر اساس متصل کننده ها
  9. دسته بندی ایمپلنت ها بر اساس روش کاشت
  10. دسته بندی ایمپلنت ها بر اساس اندازه

همانطور که می بینید تقریبا ایمپلنت ها را مطابق 10 دسته، تقسیم بندی می کنند، که در ادامه این مطلب هر یک از این 10 دسته را با جزئیات به شما معرفی می کنیم.

برای اطلاع از قیمت ایمپلنت خواندن مقاله قیمت ایمپلنت را به شما پیشنهاد می کنیم.

    دسته بندی ایمپلنت ها بر اساس کشور سازنده

  1. ایمپلنت کره ای: تقریبا اکثر ایمپلنت های موجود در کشور ما ساخت کشور کره می باشند.
  2. ایمپلنت اروپایی: ایمپلنت های اروپایی که بیش تر توسط کشور های ایتالیا، آلمان، فرانسه ساخته می شوند، و نسبت به سایر ایمپلنت ها قیمت بالاتری دارند، تعداد اندکی از این نوع ایمپلنت در کشور ما موجود است.
  3. ایمپلنت های آمریکایی: در واقع ایمپلنت های آمریکایی در کشور کره جنوبی تولید و بسته بندی می شوند و تحت لیسانس کشور آمریکا می باشند.
  4. ایمپلنت های سوئیسی: ایمپلنت های سوئیسی به دلیل کیفیت و تکنولوژی بالای ساخت و قیمت مناسب بسیار متداول هستند.

بهترین برند ایمپلنت کدام است

دسته بندی ایمپلنت ها بر اساس کاربرد و هدف

  1. جایگزینی یک دندان: برای جایگزینی تنها یک دندان از این نوع ایمپلنت ها استفاده می شود و تنها یک دندان را پشتیبانی می کند.
  2. جایگزینی چند دندان: چندین دندان افتاده را می توان با چندین ایمپلنت جایگزین کرد، بدین صورت که از یک پل دندانی ثابت استفاده می کنند، که یک پل سه واحد بوده و توسط دو ایمپلنت نگه داری می شود.
  3. ترکیب پل دندانی ثابت و متحرک: این نوع ایمپلنت به بخش متحرک متصل می شود و زمانی استفاده می شود که ایمپلنت نقش نگهدارنده پل دندانی ثابت را دارد.
  4. اوردنچر: معمولا از اوردنچرها برای بیمارانی که تمام دندان های هر دو فک و یا دندان های یک فک را از دست داده اند، استفاده می کنند.

  دسته بندی ایمپلنت ها بر اساس انواع آن

ایمپلنت های ساب پریو استیل:  از ایمپلنت های ساب پریواستیل، معمولا برای عمل های تک مرحله ای استفاده می شود. در این ایمپلنت ها معمولا داربست فلزی بر روی استخوان فک قرار می گیرند و توسط لثه پوشانده می شود و فقط پست ها از بافت لثه بیرون می زنند تا دندان را نگهدارند.

ایمپلنت های اندو استیل: از ایمپلنت های اندواستیل برای عمل های دو مرحله ای استفاده می کنند، این ایمپلنت ها از طریق جراحی داخل استخوان فک فرو می روند و جایگزینی برای بریج یا دندان مصنوعی هستند. ایمپلنتهای اندو استیل خود انواع مختلفی دارند که شامل ایمپلنت های پیچی، روزه دار، استوانه ای، صاف، تیغه دار می شوند.

منبع: بهترین برند ایمپلنت کدام است؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.