جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

سئو چیست؟

ساخت سوله

سئو چیست؟

۳۷۶ بازديد

سئو چیست؟ آیا با واژه سئو و کارایی های آن آشنایی دارید؟ آیا تاثیر سئو بر کسب و کار خود را می دانید؟ در مطلب امروز می خواهیم تا با شما در رابطه با سئو، مزایای آن و تاثیرات آن بر کسب و کار شما صحبت کنیم، اگر به این موضوع علاقه دارید ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

Seo  که مخفف کلمات search engine optimization می باشد، به معنی بهینه کردن سایت برای موتور های جستجو می باشد، در واقع شما سایت خود را متناسب با استاندارهایی که موتور های جستجوی گوگل دارند، بهینه سازی می کنید. شایان ذکر است که سئو استاندارد های بسیاری دارد، که شما باید این استانداردها را رعایت کنید، تا گوگل شما را در لینک های اول صفحات جستجو نشان دهد. شرکت خدمات سئو

نمایش در لینک های اول صفحات جستجو از آن جهت حائز اهمیت می باشد، که اکثر کاربران زمانی که یک کلمه را سرچ می کنند، معمولا چند لینک اول را بررسی می کنند، بنابراین شما باید در لینک های اول حضور داشته باشید تا کاربران را به سایت خود بکشانید.

حال که اندکی در رابطه با کارایی سئو آشنا شدید، می خواهیم تعریف دقیقی از سئو را برای شما شرح دهیم. سئو مجموعه ای از فعالیت هایی است که از طراحی سایت گرفته تا تعیین استرتژی های تولید محتوا انجام می دهیم، تا علاوه بر اینکه جایگاه خوبی در موتورهای جستجو به دست می آوریم، نیازهای محتوایی کاربران را برطرف کنیم.

یکی از اصلی ترین ارکان سئو بازدید می باشد، در واقع هر چقدر تعداد افرادی که از سایت شما بازدید می کنند افزایش یابد و همچنین مدت زمان بازدید ازسایت شما افزایش یابد، جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو بهبود می یابد، بنابراین استراتژی های سئو شما باید در جهت برآورده کردن نیازهای بازدید کنندگان شما باشد، وقتی شما سعی می کنید نیازهای کاربران را برطرف کنید، گوگل با توجه به الگوریتم هایی که دارد متوجه این موضوع می شود و جایگاه بهتری را به شما اختصاص می دهد.سئو چیست؟

گفتیم که مدت زمان حضور در سایت در بهبود جایگاه سایت شما تاثیر گذار است، بنابراین شما باید در پی استراتژی هایی باشید،که سبب افزایش جذابیت سایت شما شود و کاربر را به ماندن در سایتتان ترغیب کنید، برای افزایش جذابیت ظاهری سایتتان می توانید از عکس ها و اینفوگرافیک های جذاب استفاده کنید.

یکی از متد های افزایش مدت زمان حضور درسایت قرار دادن ویدیو در وب سایت شما می باشد، در واقع بسیاری از کاربران دیدن یک ویدیو را به خواندن یک مطلب ترجیح می دهند، بنابراین اگر امکان ساخت ویدیو در رابطه با یک موضوع برایتان وجود دارد، سعی کنید، از این فرصت استفاده کنید و یک ویدیو جذاب در سایتتان قرار دهید، تا هم رضایت کاربرانتان را به دست آورید و هم جایگاه خود در موتور های جستجو را بهبود ببخشید.

هدف از بهبود جایگاه در موتورهای جستجو افزایش بازدید،جذب مشتری و در نهایت افزایش فروش و بهبود شرایط کسب و کار می باشد.

در این مطلب ما تمام تلاش خود را کردیم تا شما را با مفهوم سئو و همچنین مهم ترین رکن سئو یعنی بازدید و رضایت مشتری آشنا کنیم. در مقالات بعدی در رابطه با سایر ارکان سئو با شما صحبت می کنیم، از اینکه تا انتهای این مطلب ما را همراهی کردید، کمال تشکر را از شما داریم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.