یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

نمایندگی مجاز نصب تمامی برند های کولر گازی در تهران

۳۱۹ بازديد
از دغدغه های اصلی کسانی که اقدام به خرید کولر گازی می کنند و یا قصد جا به جا کردن کولر گازی را دارند، نصب آن می باشد، همانطور که می دانید نصب کولر گازی شامل دو مرحله می باشد، که این دو مرحله شامل نصب یونیت داخلی و خار جی می باشد. یونیت داخلی که همان اسپیلت می باشد، که داخل ساختمان نصب می شود، یونیت خارجی که شامل کندانسور، کمپرسور و گاز فریونی می باشد، که در فضای خارجی ساختمان مثل پشت بام و یا بالکن نصب می شود. اگر شما به تازگی اقدام به خرید کولر گازی کرده باشید، باید مراحل نصب را به نمایندگی برند خریداری شده بسپارید، تا کولر گازی شما شامل گارانتی و خدمات پس از فروش شود، اما اگر کولر گازی خود را به تازگی نخریده اید و قصد جا به جا کردن آن را دارید، می توانید از سرویسکاران کمک بگیرید. مجموعه فنی خدماتی سرویسکاران، متشکل از کادری حرفه ای و مجرب آماده خدمت رسانی به شما در زمینه نصب کولر گازی در کم ترین زمان ممکن در سراسر شهر تهران می باشد.

نصب کولر گازی در تهران

نصب کولر گازی یک کار کاملا تخصصی می باشد که شما باید آن را به یک نیروی متخصص بسپارید، همانطور که گفتیم نصب کولر گازی شامل دو مرحله می باشد، مرحله اول نصب یونیت داخلی، مرحله دوم نصب یونیت خارجی.

نصب پنل داخلی

اولین کار برای نصب پنل داخلی پیدا کردن مکان مناسب می باشد، برای اینکار باید یک دیوار که تحمل وزن اسپیلت را دارد و نور خورشید مستقیما به آن نمی تابد انتخاب کنید. همچنین باید دیواری را انتخاب کنید که حدود 15 سانتی متر فضای باز اطراف پنل وجود داشته باشد. پنل باید حداقل 2 متر از سطح زمین فاصله داشته باشد. همچنین پنل باید حداقل 1 متر از آنتن، پریز برق،خطوط اتصال تلویزیون و وسایلی از این دست دور باشد، زیرا نویز حاصل از این وسایل می تواند منجر به خرابی کولر گازی شود. از نصب پنل در مکان هایی که امکان نشت گاز در آن ها وجود دارد جدا خودداری کنید. در مرحله دوم صفحه نصب را بر روی دیوار مورد نظر محکم کنید، از تراز بودن صفحه نصب اطمینان حاصل کنید. در مرحله سوم متناسب با محل نصب کولر گازی، یک سوراخ بر روی دیوار ایجاد کنید. در مرحله چهارم از درست بودن اتصال های کابل های برق اطمینان حاصل کنید، سپس لوله هایی مثل لوله تخلیه آب را متصل کنید و در نهایت پنل داخلی را بر روی صفحه نصب متصل کنید. پس از پایان یافتن مراحل نصب پنل داخلی اقدام به نصب پنل خارجی کنید.

نصب پنل خارجی

پس از نصب پنل داخلی، شما باید پنل خارجی کندانسور را نصب کنید، برای نصب پنل خارجی ابتدا باید مکان مناسب را پیدا کنید، مکانی که انتخاب می کنید، نباید پر تردد باشد، همچنین این مکان باید از تابش مستقیم نور خورشید دور باشد. پس از پیدا کردن مکان مناسب پایه های پنل بیرونی را نصب کنید. مانند نصب پنل داخلی اتصالات مورد نیاز را انجام دهید، و در نهایت پنل خارجی را در مکان مورد نظر فیکس کنید. پس از نصب پنل خارجی باید مراحل نصب را کامل کنید، البته همانطور که گفتیم نصب کولر گازی کاری تخصصی می باشد و نصب کولر گازی را باید به نیروی متخصص بسپارید.

نصب کولر گازی در تهران

بی شک هیچ چیزی در روزهای گرم و آتشین تابستان به اندازه کولر گازی مهم و نیاز نیست، خرید و نصب کولر گازی در تهران را می توانید به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن از مجموعه قدرتمند سرویسکاران بخواهید. زمانیکه که از گرمای روزهای تابستان به خانه پناه می برید، هیچ چیزی به اندازه هوای مطبوع و خنک کولر گازی خستگی را از تنمان دور نمی کند. از این رو کولر گازی یکی از مهمترین و اصلی ترین ابزار ها در هر منزلی می باشد که به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه کولرهای گازی در انواع مختلفی همچون: کولر پرتابل، کولر اسپلیت و کولرهای پنجره ای تولید و به بازار عرضه شده اند. البته مدل های دیگر کولر گازی هم طراحی و عرضه شده اند، منتها این سه مدل بیشتر از مدل های دیگر برای مصارف خانگی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد. خرید کولر گازی بایستی با دانش کافی انجام شود تا بتوانید بهترین دستگاه را برای منزل خود خریداری کنید. همچنین برای نصب کولر گازی در تهران هم می توانید از خدمات مجموعه سرویسکاران استفاده کنید، که در ادامه مراحل نصب کولرگازی را با جزئیات برای شما تشریح می کنیم. بعد از خرید کولر، مرحله نصب کولر گازی مطرح می شود که بایستی توسط یک سرویسکار معتبر و حرفه ای انجام شود. برای نصب کولر گازی در تهران کافیست اسم نصاب کولر گازی را گوگل کنید تا لیستی از شماره تماس ها ظاهر شود. شما می توانید با هر کدام که فاصله نزدیک تری با شما دارند تماس بگیرید. البته نصب کولر گازی از اهمیت بسزایی برخوردار است و با یک نصب نامناسب توسط سرویسکار غیرحرفه ای کافیست تا بارها به مشکل برخورد کنید. از این رو ما پیشنهاد می کنیم برای تعمیر، سرویس و نصب کولر گازی در تهران با سرویسکاران هماهنگ کنید. سرویسکاران می تواند به راحتی و در مدت کوتاهی کولر شما را نصب کند. همچنین توانایی افراد آموزش دیده این مجموعه برای نصب کولر گازی در تهران سبب شده تا مشتریان تمامی کارها را به این مرکز بسپارند.

نتیجه گیری

از کاربردی ترین وضروری ترین وسایلی که این روزها در همه منازل مشاهده می شود، کولر گازی می باشد، داشتن دانش برای خرید و نصب کولر گازی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد، در صورتی که قصد خرید و یا نصب کولر گازی دارید، حتما از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید. یکی از حرفه ای ترین مجموعه های خدماتی در زمینه خرید و نصب پکیج، مجموعه سرویسکاران می باشد، این مجموعه متشکل از کادری حرفه ای و مجرب آماده خدمت رسانی برای نصب کولر گازی در شهر تهران می باشد، شما می توانید نصب کولر گازی خود را با خیالی آسوده به مجموعه سرویسکاران بسپارید. شما می توانید در کم ترین زمان ممکن از طریق تماس گرفتن یا به کمک اپلیکیشن خدمات منزل سرویسکاران، به تعمیرکاران مجرب لینک شوید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.